Wednesday 28 December 2011

pagi yang sayu


PAGI YANG SAYU...

morning all.. dah bekpes lum..?? mesti lum lg an.. kite pom lum bekpes lg..hikhik.
urmmm,pagi nie btoi2 m'buat aku sayu n sedey..aku pom x tau nape prsaan aku g2...sambil dgr lagu DADALI,lagu yang best 2..tibe2 air mata menitis kuar.... mybe aku btoi2 menjiwai lagu e2 atau sebaliknyer.....
Tambah2 lak rindu kt family n arwah adik aku..hurmmm,pe blh buat sabar ja la....

Pe kes an kt KELANTAN,bnjir ke..??? jgn la banjir,next week aku n dak kelas nk g trip to KELANTAN n TERENGGANU.....nk g shopping2,jlan2 release tension n byk lg....hope x bnjir la ye..... lau bnjir pom,hope blum kite org g tmpt 2 dah ok dripada bnjir..bru syok jln2..... cm x sabar la nk g jln2 gn dak kls nie....
yela an,dah la nie sem last bg kite org,msti lpas nie dah x jmpa an..yela,sume dok jauh2..dok KEDAH,PENANG,KL,SELNGOR.. miss korg la 6t...


No comments:

Post a Comment